Чим схожі й відрізняються контент-маркетинг і SEO?

Блог

З чого почати, якщо потрібно щось купити онлайн і навіть офф-лайн?  Ви зазвичай починаєте з пошуку, вірно?  Перш, ніж відвідати новий ресторан, перукарню чи будь-який інше заклад, більшість людей прочитало б онлайн-відгуки.  Тому що більшість споживачів довіряють відгуками, рейтингам пошукових систем.  Зазвичай, ми «вивчаємо» думки Google щодо кращих магазинів, товарів, перш, ніж прийняти рішення про покупку.  Ось чому SEO та контент-маркетинг сьогодні є одними з найкращих маркетингових інструментів.  Контент-маркетинг і SEO вивели традиційні маркетингові стратегії на абсолютно новий рівень.  З моменту своєї появи обидві ці концепції значно видозмінювалися.

Проаналізувавши матеріали, ми помітили, що багато людей не розуміють реального значення термінів «SEO» і «контент-маркетинг».  Багато хто помилково вважає, що ці два поняття взаємозамінні.  Ми вирішили наочно показати їх особливості, відмінності і зв'язок.  Але перш ніж ми вивчимо взаємозв'язок SEO та контент-маркетингу, давайте швидко розглянемо їх окремо, щоб краще  зрозуміти суть кожного напряму.

Що таке SEO

Пошукова оптимізація, зазвичай звана SEO, - це метод, який допомагає пошуковим системам знаходити і ранжувати сайти в результатах пошуку.  При правильному використанні можна отримати рейтинг сайту вище, ніж мільйони інших доступних сайтів в схожій тематиці.

Як частина технології інтернет-маркетингу, SEO розуміє приниципе роботи пошукової системи.  Він включає в себе використання того, що люди часто шукають, які пошуки найбільш популярні і які пошукові системи найчастіше використовують.  Існують різні методи SEO, але кінцевою метою є поліпшення видимості сайту.

Що таке контент-маркетинг

Билл Гейтс однажды сказал: «Контент – это король». Интернет-маркетинг просто не может функционировать без качественного контента. Контент-маркетинг – это устойчивая и долгосрочная программа маркетинга для брендов, продуктов или услуг, которая реализуется путем создания и распространения значимого, надежного и ценного контента. Это последовательный подход к сохранению определенной аудитории, чтобы можно было сформировать расширенную клиентскую базу. Контент-маркетинг помогает сайтам увеличивать конверсии и прибыль.

Если вы углубитесь в технические определения этих двух терминов, вы сможете найти их сходства и различия. Но самый важный вопрос, возникающий здесь, заключается в том, связаны ли эти два понятия. Могут ли они использоваться как единый инструмент или это два совершенно разных инструмента интернет-маркетинга, которые следует использовать отдельно? Чтобы ответить на этот вопрос, давайте сравним SEO и контент-маркетинг.

Які відмінності між контент-маркетингом і SEO?

Давайте почнемо з розгляду того, що відрізняє ці дві концепції.  Можливо, найбільш істотною відмінністю контент-маркетингу від SEO є їх масштаб.  SEO є більш технічним інструментом, тому його область вужча.  Контент-маркетинг має більш широку сферу застосування, оскільки він не є чисто технічним інструментом за своєю природою.

seo-продвижение, разработка стратегии seo, решения для брендов, gbs

SEO працює відповідно до рекомендацій пошукових систем і фокусується на розумінні фраз (ключових слів або запитів), які можуть залучити трафік на веб-сайт.  Тому SEO концентрується на правилах і вимогах пошукових систем.  Контент-маркетинг же функціонує навколо задоволення потреб цільової аудиторії: при використанні контент-маркетингу ми розвиваємо ідеї в текстах і створюємо контент для інформування людей, а не тільки пошукових систем.

Як пов'язані SEO та контент-маркетинг?

Як згадувалося раніше, важливе питання, яке виникає, коли ми говоримо про SEO і контент-маркетинг, полягає в тому, чи пов'язані вони і, якщо так, то як.  Було б величезною помилкою розглядати SEO та контент-маркетинг як окремі інструменти, тому що вони все-таки тісно пов'язані.  Тому що створення відповідного контенту вважається найбільш ефективною тактикою SEO.

 

Давайте тепер подивимося на їх схожість, щоб знайти взаємозв'язок SEO та контент-маркетингу.  SEO встановлює вимоги, і нам потрібен контент-маркетинг, щоб виконати їх для отримання високого рейтингу сайту в пошукових системах.  Наприклад, SEO вимагає контенту у вигляді статей, фотографій і ілюстрацій, змісту ключових слів.  Оскільки контент-маркетинг включає в себе розробку корисного і релевантного контенту, його можна визначити як практичне застосування SEO.

Ключові слова є фундаментальним компонентом SEO, але одні ключові слова нічого не зможуть зробити.  Не можна просто набити свою сторінку ключовими словами і очікувати надрезультати.  Потрібно використовувати ключові слова з релевантним і якісним контентом, тому що Google звертає увагу в першу чергу на поведінкові фактори, на те, чи цікава стаття читачеві.  Потім пошукові системи можуть надавати релевантні результати користувачам, які шукають певний запит.

SEO включає в себе також створення якісних посилань на ваш сайт.  І контент-маркетинг, безумовно, кращий спосіб залучити зовнішні посилання від читачів.

З опису цих основних моментів ви можете бачити, що SEO і контент-маркетинг - це окремі концепції, які йдуть рука об руку.  Незважаючи на їх відмінності, вони не можуть функціонувати одне без одного.  Тепер у нас є відповідь, що SEO і контент-маркетинг взаємопов'язані.

Звертайтеся, ми обов'язково допоможемо вам в двох цих напрямках.И контент-маркетинг, безусловно, лучший способ привлечь внешние ссылки от читателей.

Из описания этих основных моментов вы можете видеть, что SEO и контент-маркетинг – это отдельные концепции, которые идут рука об руку. Несмотря на их различия, они не могут функционировать друг без друга. Теперь у нас есть ответ, что SEO и контент-маркетинг взаимосвязаны.

Обращайтесь, мы обязательно поможем вам в двух этих направлениях. 

Читати продовження

  • Поділитися:

Зв'язатися з нами