Блог
Читати початок статті (частина 1)
Коли справа доходить до залучення певних груп споживачів в Інтернеті, потрібно бути розбірливим в тому, кого ви залучаєте на свій сайт. Мало хто зі споживачів онлайн зацікавлений в ваших товарах або послугах. Контент, створений з урахуванням потреб цільової аудиторії, допомагає вам краще охопити тих, хто швидше за все зацікавиться вашими продуктами.
Повідомлення в блогах і інші типи контенту не тільки допомагають залучити більше потенційних клієнтів на ваш сайт, але і допомагають переконатися, що ваші послуги актуальні і придатні для покупки. Створюючи контент за темами, які мають відношення до ваших продуктів і послуг, а також за темами, які важливі для вашої аудиторії, бізнес може працювати для залучення більш цілеспрямованого і релевантного трафіку на веб-сайт, утримання більш експертних і розбірливих клієнтів.
Чи знаєте ви, що 53% маркетологів кажуть, що створення блогу є їх головним пріоритетом для вхідного маркетингу? Це тому, що зміст блога дуже ефективно привертає, переконує і радує відвідувачів вашого сайту. Якщо ви хочете залишатися конкурентоспроможними на жвавому онлайн-ринку, вам потрібно зробити публікацію блогу та інших інформаційних ресурсів, таких як електронні книги і інфографіка, пріоритетним завданням.
Потрібна допомога, щоб почати? Маючи більш ніж 20 річний досвід в маркетингу, ми запропонуємо вам реальний план робіт, щоб отримати максимальну віддачу від вашого просування і рекламної кампанії.
Ще один потужний аргумент на користь контент-маркетингу полягає в тому, що він дозволяє почати розмову з потенційними клієнтами до того, як продажі перейдуть у площину підписання договору. Згідно зі звітом Demand Gen за 2019 рік, 47% покупців переглядають від 3 до 5 одиниць контенту на сайті перш ніж залучати менеджера компанії для переговорів. Це ще раз доводить, наскільки вражаючим може бути ваш вплив на клієнта, перш ніж ваш менеджер зв'яжеться з клієнтом.
Переконайтеся, що ви справляєте правильне перше враження, публікуючи якісний контент, який допомагає керівникам компаній-клієнтів краще зрозуміти їх основні проблеми і те, як ваша організація вписується в процес їх вирішення.
Якщо ви хочете витрачати менше грошей на залучення своєї аудиторії, спробуйте створити для них привабливий контент. Доведено, що він буде коштувати менше 60% в порівнянні з іншими стандартними методами маркетингу. І він працює в довгостроковій перспективі, генеруючи в середньому в 3 рази більше потенційних клієнтів, ніж якби ви його не використали.
Чим більше контенту ви опублікували на своєму сайті, в соціальних мережах, на відеоканалі, тим більше у вас можливостей для залучення уваги цільової аудиторії. З огляду на те, що більшість клієнтів відвідують ваш сайт кілька разів, перш ніж зробити покупку, ви повинні переконатися, що ви створили можливість залучити їх і почати бесіду, допомогти їм пройти шлях конверсії. Контент-маркетинг пропонує багато різних методів збільшення точок дотику з цільовою аудиторією, способів, коли ви можете спілкуватися з лідамі, перш ніж вони здійснять покупку.
Ще однією важливою перевагою контент-маркетингу є те, що він дозволяє вам забезпечувати цінність для ваших лідів і клієнтів без будь-яких обмежень. Найчастіше підприємствам будуть допомагати тільки ті компанії, які піклуються про їхні потреби. Контент-маркетинг дозволяє вам надавати цінність для ваших клієнтів за допомогою інформативного і цікавого контенту, не вимагаючи нічого натомість. Це збільшує ваші шанси на залучення споживачів, які ще не готові купувати.
Один з кращих способів підвищити впізнаваність в Інтернеті - переконати своїх нинішніх клієнтів, потенційних клієнтів і адвокатів бренду ділитися вашим бізнесом з іншими. Контент створює привід для обміну інформацією. Незалежно від того, пересилають ваші клієнти одне з ваших маркетингових повідомлень по електронній пошті колезі або діляться однією з ваших публікацій в соціальних мережах зі своїми друзями, передача вашого контенту іншим користувачам - відмінний спосіб підвищити впізнаваність на ринку.
21. Контент-маркетинг дає можливість встановити особистий зв'язок.
У сухих презентаціях і документах може бути важко показати людську сторону вашого бізнесу. А ось нестандартний, емоційно залучає контент дозволяє встановити більш особистий зв'язок з лідерами думки і клієнтами, демонструючи при цьому вашу індивідуальність і характер бренду. Не бійтеся додати трохи індивідуальності в ваші повідомлення у блогах, відео, повідомленнях в соціальних мережах або інших типах контенту.
22. Підвищена залученість клієнтів в життя вашого бренду.
Підвищена залученість - ще одне з головних переваг контент-маркетингу. Кращий спосіб почати розмову з топ-менеджментом ваших клієнтів - це надати їм корисну інформацію з актуальних для них тем, яка може змусити їх задуматися і поговорити в вами офф-лайн. Публікація матеріалів в соціальних мережах -відмінний спосіб стимулювати підписання контракту на обслуговування або спонукати ваших клієнтів до подальшої взаємодії з вашим брендом.
23. Контент-маркетинг працює для бізнесу в будь-якій галузі.
Ви можете подумати: «Так, контент-маркетинг чудовий, але він ніколи не спрацює для моєї галузі!» Однак правда в тому, що контент-маркетинг - це ефективна тактика цифрового маркетингу для підприємств в будь-якій галузі, від роздрібної торгівлі до технологій і виробництва. Ключ до успіху - знайти правильні теми і типи контенту, які найкраще свідчать вашої користь для аудиторії.
24. Контент-маркетинг допоможе вам залучити несподіваних клієнтів.
Створюючи і просуваючи цінний контент, який відповідає найскладнішим завданням вашої цільової аудиторії, ви можете знайти нових клієнтів в несподіваних місцях. Підтримка активного блога, присутність в соціальних мережах дає можливість представити вашу компанію людям, які раніше не усвідомлювали, що їм потрібен ваш продукт або послуга.
25. Чим більший обсяг контенту ви ділитеся, тим більше трафіку з соціальних мереж ви зможете генерувати.
Маркетинг в соціальних мережах - ефективний спосіб привернути і утримувати увагу нових клієнтів, а також сприяти довгостроковим відносинам з поточними клієнтами. Чим більше якісного інформаційного продукту ви створюєте, тим більше уваги до вас в соціальних мережах. Тому що як тільки споживачі почнуть розуміти, наскільки корисним і цінним насправді є ваш продукт, послуга, бренд, у них не залишиться іншого вибору, окрім як стежити за вашим брендом в Facebook, Instagram і де б ви не були.
Потужні переваги контент-маркетингу легко дають зрозуміти, чому все більше і більше підприємств роблять кроки для розробки інформаційної стратегії, контент-планів і починають виробляти якісний контент для свого бренду.
Незалежно від того, в якій галузі ви знаходитеся або якого розміру ваша компанія, ви можете почати використовувати контент-маркетинг вже сьогодні, щоб залучити й утримати аудиторію. Потужні переваги контент-маркетингу легко дають зрозуміти, чому все більше і більше підприємств роблять кроки для розробки інформаційної стратегії, контент-планів і починають виробляти якісний контент для свого бренду.
Потрібна допомога, щоб почати? Маючи більш ніж 20 річний досвід в маркетингу, ми запропонуємо вам реальний план робіт, щоб отримати максимальну віддачу від вашого просування і рекламної кампанії.
Натисніть тут, щоб запланувати дзвінок сьогодні.
Читати початок статті (частина 1)