Торговий дім «Арда», один з лідерів українського ринку, входить в структуру корпорації «Алеф» і є серйозним імпортером і виробником алкогольної продукції.
Торговий дім «Арда» звернувся в компанію GBS з проханням розробити нову марку вермуту. Перед агентством було поставлено завдання створити яскравий, що виділяється на тлі конкурентного середовища, бренд, який полюбиться споживачеві і органічно впишеться в структуру портфеля компанії.
Ключовим моментом комплексного брендингу стала розробка дизайну оригінальної пляшки. Фахівці GBS створили високу, елегантну і запам'ятовується пляшку, яка відрізнялася прекрасними ергономічними показниками. Винесені на неї елементи брендування надали продукту по-справжньому елітний вид.
Спеціально для цієї пляшки була розроблена етикетка, яка використовує характерне для категорії вермутів синьо-біло-червоне колірне рішення. Вона преміальні, пізнавана, і на ній виділена зона логотипу. Сам логотип має виражений диференціює знак і сучасне написання.
Продукт давно з'явився на полицях магазинів, і покупець прийняв його дуже лояльно.
Виконані роботи