Розробка бренд-концепції та дизайну упаковки безалкогольних напоїв у нашому агентстві, можна сказати, звичайна справа. Етикетки на напої ми розробляли безліч разів, у тому числі і для такого культового напою як "Живчик". Але етикетка лимонаду Lemo вийшла, на наш погляд особливо виразною.
Це той випадок, коли "упаковка бренду" має бути максимально повною та швидкою. Потрібно було: створення бренд-концепції, розробка дизайну пляшки, розробка етикетки на пляшку, маркетинговий супровід бренду.
Перед нами було поставлено завдання створення нового бренду, створення форми пляшки, оформлення лінійки продукції. Створити дизайн етикетки, не схожий на жоден продукт у цьому класі товарів. Етикетка лимонаду мала бути неповторною.
Розробка дизайну етикеток має бути неповторно яскравою та простою
Розробка логотипу, дизайн етикетки, розробка якого відбувалася в дуже стислі терміни; форми пляшки зі скла для солодкого напою було проведено бездоганно та у стислі терміни. Замовник залишився дуже задоволеним.
Високі продажі та популярність бренду протягом 7 років говорять про добре виконану роботу. Замовник був щасливим.