Високоякісна фасована питна вода «Прозора» - це природна структурована вода, яка за своїми властивостями максимально відповідає внутрішньоклітинної води організму людини. Воду «Прозора» добувають з глибокої свердловини в екологічно чистому районі України, м Красилів Хмельницької області. Вона практично не проходить ніякої техногенної доочистки і відповідає найвищим стандартам якості питної води, що підтверджує сертифікат серії «Системи сертифікації Укр СЕПРО» і спеціальний екологічний паспорт.
Основною проблемою в існуючому на той момент варіанті етикетки була невідповідність між зображенням і головним посилом ТМ «Прозора» споживачеві. Була потрібна розробка нового дизайну етикетки, здатного відобразити ідею чистої води з природною структурою, яка відбувається з екологічно чистого регіону України. При цьому слід зберегти впізнаваність бренду.
При розробці нового дизайну етикетки ми провели разікальний рестайлінг. Отриманий образ прекрасно передає відчуття екологічності і чистоти і відображає ідею близькості до природи. На цьому наголошується барвистим зображенням красивого і немов «живого» пейзажу: соковитої трави, дерев, річки ... Наступність з минулим оформленням досягається за рахунок використання ілюстрації хмар. Важливий етап розробки нового дизайну етикетки - рестайлінг логотипу.
Торговий знак зберіг свою впізнаваність, ставши більш лаконічним і сучасним. Його зображення повторює вигин виразною і динамічною стрічки, що використовується в якості підкладки, і передає ідею рухливості і плинності води. Логотип звертає на себе увагу, добре читається і підвищує впізнаваність бренду.
У процесі розробки нового дизайну етикетки ми обіграли ефект обсягу. Він створений за рахунок того, що плашки з логотипом і назвою продукту ( "сильногазована / негазована вода") розташовані на передньому плані, а сам пейзаж - немов на задньому. Завдяки цьому картина здається живий і тривимірної, а етикетка в цілому стає набагато цікавішою і привабливішою.
Оновлена етикетка виглядає модною, природною і прекрасно відображає настрій чистоти, виділяючи продукт на конкурентному тлі. Полиці з питною водою «Прозора» стали яскравіше і помітніше, на що відразу звернули увагу споживачі, високо оцінивши сучасність, виразність і в той же час легкість нового дизайну. Підвищена купівельна активність і явний інтерес до продукції бренду з новим оформленням - кращий показник успішної розробки дизайну етикетки.
Виконані роботи