Розробка дизайну упаковки соковмісного напою "Живчик", який входить в портфель брендів корпорації "Оболонь" - національного виробника пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, а також мінеральної води - один з найцікавіших проектів, які нам довелося виконувати. ЗАТ "Оболонь" - один з національних лідерів у виробництві пива, слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, а також мінеральної води. Продукція компанії експортується в 25 країн світу.
Перед компанією Рішення для Брендів GBS стояло завдання здійснити ребрендинг і розробку нового дизайну упаковки ТМ "Живчик", оскільки оформлення, що існувало на той момент, сприймалося споживачами неоднозначно.
Ребрендинг, оновлення та посилення бренду, розробка дизайну упаковки напою "Живчик" почалося з аналізу його цільової аудиторії. Головними споживачами "Живчика" за результатами досліджень виявилися діти з 4 до 12 років, а також дорослі старше 25 років. Після проведеної аналітики ми рекомендували клієнту сфокусувати бренд на більш вузький цільовий сегмент - дітей у віці з 9 - 12 років. Основною проблемою старого оформлення ТМ «Живчик» була невдала подача головного персонажа. Герой на старій етикетці сприймався споживачами як "яблуко-мутант" і виглядав надто агресивним. Негативний вплив справляло і відсутність єдності: на упаковках персонажі були не тільки розміщені в різних позах, але навіть і намальовані в різному стилі. У процесі створення нового дизайну упаковки «Живчика» ми запропонували кілька концепцій нових героїв. В результаті досліджень було обрано креативна платформа, яка лягла в основу розвитку всієї асортиментної лінійки.
Перший дизайн упаковки і редизайн логотипу "Оболонь Живчик"
Новий редизайн упаковки "Оболонь Живчик". Відмальовка головних персонажів
Дизайн упаковки "Оболонь Живчик" з яблучним смаком
Дизайн упаковки "Оболонь Живчик" з вишневим смаком
Дизайн упаковки "Оболонь Живчик" з лимонним смаком
Дизайн упаковки "Оболонь Живчик" з апельсиновим смаком
Для рекламної компанії "Живчик" була зроблена креативна ідея і знятий відеоролик
Розробка етикетки "Оболонь Живчик"
Розробка дизайну упаковки виявилася дуже вдалою. Оновлений бренд "Живчик" за кілька місяців суттєво збільшив обсяг продажу. Друга хвиля рестайлінгу у 2016 р. була також проведена нашою компанією.
Компанія Рішення для Брендів GBS є давнім, багаторічним, постійним підрядником ПРАТ "Оболонь". Нами були комплексно виконані такі проекти:
- рестайлінг основної лінійки пива «Оболонь Світле» та лінійка продукції, що його супроводжує
- рестайлінг основної лінійки солодких газованих напоїв «Оболонь Лимонад» та супроводжуюча його лінійка продукції
- рестайлінг основної лінійки слабоалкогольних напоїв «Оболонь Ром Кола» та супроводжувальна лінійка продукції
- розробка бренду пива ТМ «Оболонь Pils »
- ребрендинг та рестайлінг напою ТМ «Живчик»
- другий рестайлінг напою ТМ «Живчик»
- ребрендинг та рестайлінг напою ТМ «Живчик Унік»
- ребрендинг та рестайлінг пива ТМ «Охтирське»
- рестайлінг ТМ «Zibert»
- ребрендинг та рестайлінг мінеральної води ТМ «Прозора»
- другий рестайлінг «Оболонь Світле» та лінійка продукції, що його супроводжує.
За посиланнями можна побачити історії даних проектів та розроблені дизайни.
Виконані роботи