Маркетингова стратегія торгової марки. Дизайн, супровід, розробка поліграфії

Корпорація "Оболонь" - один з лідерів українського пивного ринку. Пиво під ТМ "Оболонь" експортується в 25 країн і в усьому світі сприймається як традиційно-українське пиво.
Сьогодні 80% всього експорту пива України припадає на торгову марку "Оболонь", яка є українським пивом №1 в світі.

розробка дизайн проекту ціна zibert

Перед нами була поставлена задача створення нового бренду: потрібно розробити brand story, креативну платформу для рекламної кампанії і оформлення суббренда "Оболонь Pils".

Яскравим елементом проекту з комплексного брендингу став оригінальний сюжет brand story. Запропонована нами концепція об'єднала правдиву хронологію подій з красивою легендою про велику мрію талановитого пивовара з Баварії, який придумав сорт пива Pils. При створенні бренду "Оболонь Pils" вперше в історії вітчизняних пивних марок було озвучено ім'я Йозефа Гролл - німця, що навчив чехів варити справжнє світле пиво.

Компанія "Рішення для Брендів GBS" запропонувала використовувати в рамках комплексного брендингу пива "Оболонь Pils" достовірні історичні факти з життя цього великого пивовара. Такий хід посилив образ бренду, надав йому особливий характер і статус. Слід зазначити і етикетку "Оболонь Pils", розроблену дизайнерами нашої компанії. Це преміальна, дуже стильна етикетка, в основу якої покладено ідею об'єднання класичного дизайну і "пивного модерну". Комплексний брендинг завершився створенням виразного бренду, що запам'ятовується . "Оболонь Pils" - справжнє пльзеньское пиво, зварене за старовинним рецептом, який відновила компанія "Оболонь".

"Сліпуче і, в той же час, елегантне вбрання горілки викликало справжній тріумф", - саме так в пресі описувалася презентація нової горілчаної аристократки горілки "Helsinki - Winter Capital", яка відбулася 19 лютого 2004 року о м.Києві з блискучими вогнями і кришталем в європейському залі Президент Готелю.

Сьогодні топова позиція горілки "Helsinki - Зимова столиця" позиціонується як статусний зразок елітної фінської горілки. За словами директора з маркетингу компанії "Алеф-Віналь" Анатолія Когана, це продукт тільки для гідних магазинів і елітних ресторанів.

Дизайн оригінальної пляшки для ТМ Helsinki був удостоєний бронзової медалі в номінації "Упаковка" на П'ятому Міжнародному фестивалі реклами в 2004 році. Дизайн пляшки для ТМ "Helsinki" став також Золотим призером конкурсу "Украiнська Зiрка Упаковки - 2005".

ТМ "Helsinki" користується незмінною популярністю у споживачів, про що вже протягом 15 років говорять постійно зростаючі показники продажів. Цей успіх особливо показовий, оскільки за час існування ТМ Helsinki не був запущений жоден ТВ-ролик, хоча в галузі існує стійка думка, що просунути національний горілчаний бренд без реклами на телебаченні неможливо.

розробка дизайну етикетки zibertрозробити етикетку пива zibertупаковка дизайн zibert пиво алкогольупаковка zibert пиво алкогольупаковка zibert пиво алкогольдизайн zibert пивоzibert пиво алкоголь

 

Виконані роботи

  • Маркетинговий консалтинг
  • Розробка дизайну пивної етикетки ТМ Zibert. Рестайлінг, редизайн
  • Розробка дизайну логотипу для пива
  • Рестайлінг логотипу
  • Дизайн асортиментної лінійки продукції

  • Поділитися: