Корпорація "Оболонь" - один з лідерів українського пивного ринку. Пиво під ТМ "Оболонь" експортується в 25 країн і в усьому світі сприймається як традиційно-українське пиво.
Сьогодні 80% всього експорту пива України припадає на торгову марку "Оболонь", яка є українським пивом №1 в світі.
Перед нами була поставлена задача створення нового бренду: потрібно розробити brand story, креативну платформу для рекламної кампанії і оформлення суббренда "Оболонь Pils".
Яскравим елементом проекту з комплексного брендингу став оригінальний сюжет brand story. Запропонована нами концепція об'єднала правдиву хронологію подій з красивою легендою про велику мрію талановитого пивовара з Баварії, який придумав сорт пива Pils. При створенні бренду "Оболонь Pils" вперше в історії вітчизняних пивних марок було озвучено ім'я Йозефа Гролл - німця, що навчив чехів варити справжнє світле пиво.
Компанія "Рішення для Брендів GBS" запропонувала використовувати в рамках комплексного брендингу пива "Оболонь Pils" достовірні історичні факти з життя цього великого пивовара. Такий хід посилив образ бренду, надав йому особливий характер і статус. Слід зазначити і етикетку "Оболонь Pils", розроблену дизайнерами нашої компанії. Це преміальна, дуже стильна етикетка, в основу якої покладено ідею об'єднання класичного дизайну і "пивного модерну". Комплексний брендинг завершився створенням виразного бренду, що запам'ятовується . "Оболонь Pils" - справжнє пльзеньское пиво, зварене за старовинним рецептом, який відновила компанія "Оболонь".
"Сліпуче і, в той же час, елегантне вбрання горілки викликало справжній тріумф", - саме так в пресі описувалася презентація нової горілчаної аристократки горілки "Helsinki - Winter Capital", яка відбулася 19 лютого 2004 року о м.Києві з блискучими вогнями і кришталем в європейському залі Президент Готелю.
Сьогодні топова позиція горілки "Helsinki - Зимова столиця" позиціонується як статусний зразок елітної фінської горілки. За словами директора з маркетингу компанії "Алеф-Віналь" Анатолія Когана, це продукт тільки для гідних магазинів і елітних ресторанів.
Дизайн оригінальної пляшки для ТМ Helsinki був удостоєний бронзової медалі в номінації "Упаковка" на П'ятому Міжнародному фестивалі реклами в 2004 році. Дизайн пляшки для ТМ "Helsinki" став також Золотим призером конкурсу "Украiнська Зiрка Упаковки - 2005".
ТМ "Helsinki" користується незмінною популярністю у споживачів, про що вже протягом 15 років говорять постійно зростаючі показники продажів. Цей успіх особливо показовий, оскільки за час існування ТМ Helsinki не був запущений жоден ТВ-ролик, хоча в галузі існує стійка думка, що просунути національний горілчаний бренд без реклами на телебаченні неможливо.
Виконані роботи