Редизайн упаковки, дизайн нових позицій, а також розробка Brand Book та презентаційних матеріалів для ТМ «Тарас Бульба»

М'ясокомбінат «Ідекс» було створено у 1995 році і є одним із найбільших українських підприємств із виробництва м'ясоковбасних виробів. Асортимент м'ясокомбінату налічує понад 80 найменувань, що випускаються під двома торговими марками – «Ідекс» у середньому ціновому сегменті та «Тарас Бульба» – у низькому.
«Ідекс» оголосив тендер на редизайн упаковки обох марок. На підставі тендеру керівництво підприємства обрало компанію GBS.

разработка дизайн проекта taras bulba колбаса

Завдання Компанії «Рішення для Брендів GBS» полягало у проведенні рестайлінгу упаковок для ТМ «Тарас Бульба», розробці нових позицій, а також систематизації оформлення асортиментного ряду.

Ми провели повний рестайлінг упаковок асортиментного ряду ТМ "Тарас Бульба". Дизайнери компанії GBS пропрацювали всі параметри фірмового стилю цього бренду та структурували їх у посібнику Brand Book.

Співпраця GBS та м'ясокомбінату «Ідекс» продовжилася проведенням фотосесії продукції, розробкою календарів, блокнотів, магнітів, пакетів, іміджевих макетів у пресу, масштабних sales-презентерів, листівок та іншої рекламної поліграфії.

Завдяки своєчасному професійному редизайну та створенню нових позицій продукції м'ясокомбінат «Ідекс» зміг закріпити позиції на українському ринку та розширити асортиментну низку сильними суббрендами.

разработка дизайна этикетки

дизайн этикетки колбасы 
дизайн этикетки дизайн колбасы 
дизайн упаковки колбасы 
дизайн этикетки колбасы
дизайн упаковки колбасы 
дизайн логотипа колбасы

Виконані роботи

  • Рестайлінг упаковок та етикеток
  • Дизайн упаковок та етикеток для нових позицій
  • Розробка і комплексне оформлення суббрендів. Етикетка. Упаковка
  • Серійні фотосесії
  • Постановочні фотосесії
  • Іміджеві макети в пресу
  • POS-матеріали
  • Sales-презентери
  • Розробка керівництва з використання бренду Brand Book.
  • Комплексний поліграфічний супровід

  • Поділитися: