Розробка бренду Eurolamp. Візуальна айдентіка, дизайн упаковки, стратегії комунікацій, каталог

Компанія «Грін Пауер Євроелектрик Україна» – представництво німецької компанії Green Power Euroelectric GmbH, виробляє екологічно чисті, економічні лампи та світильники. Продукція поєднує німецьку якість, лояльне ціноутворення, економічність та довговічність використання. Eurolamp – популярний та відомий бренд в Україні.

GBS Решения для Брендов Брендинг разработка бренда eurolamp дизайн евроламп дизайн упаковки лампочка

Необхідно було розробити комунікаційний пакет для бренду Eurolamp, створити фірмовий стиль, брендбук, розробити дизайн концепцію упаковок та каталогу для екологічно чистих ламп та світильників, посилити позиції бренду на ринку та сформувати лояльне ставлення споживачів до товарів Eurolamp.

На момент початку роботи компанія бренд Eurolamp знаходився на стадії запуску. Виробник відносно недавно з'явився на ринку джерела світла, але ставив собі за мету скласти серйозну конкуренцію найбільшим гравцям у даній сфері. Компанія Рішення для брендів GBS мала розробити креативну платформу, яка мала лягти в основу комунікацій бренду. Відповідно до завдання було визначено дві цільові аудиторії: партнери компанії «Грін Пауер Євроелектрик Україна» та безпосередньо споживачі.

У рамках розробки фірмового стилю бренду було прийнято рішення розставити колірні та графічні акценти на перевагах товару, його екологічності та німецькому походженні. Візуальний образ вийшов суворим, відбивав стриманий німецький характер. Колірне рішення підкреслювало турботу про екологію та увагу до проблем навколишнього середовища. Водночас усі графічні елементи акцентували увагу на високій якості та економності при використанні.

Правильне творче рішення спромоглося донести до цільової аудиторії ідею бренду Eurolamp, створити йому імідж компанії, яка виробляє продукцію високої якості за європейськими стандартами. Наголосити на глобальності бренду і, головне, чітко відокремити його від конкурентів. Наша компанія провела маркетинговий аналіз ринку та визначила, що світлодіодні LED-лампи набирають популярності та користуються підвищеним попитом за кордоном. Через слабку інформованість про економічну вигоду таких джерел світла, українські споживачі спочатку не надто активно купували енергозберігаючі лампи. Тобто українська ніша була зайнята, але за нею прогнозувалася перспектива. Eurolamp одним із перших провів інформаційну кампанію та запропонував нашим споживачам світлодіодні джерела світла.

Своєчасне правильне рішення зміцнило позиції бренду на ринку та дало потужний поштовх до розвитку. LED-лампи споживають у 10 разів менше енергії, ніж звичайні лампи та у 2 рази менше, ніж спіральні люмінесцентні. Це надійні високотехнологічні пристрої з мінімальною ймовірністю поломки протягом кількох років. Використання світлодіодних джерел світла заощаджує гроші, не впливає на екологію довкілля. Виробник гарантує якість і готовий повернути гроші, якщо лампа або світильник стануть непридатними раніше визначеного терміну. Такі характеристики швидко здобули довіру споживачів на українському ринку.

Високий попит допоміг компанії «Грін Пауер Євроелектрик Україна» наростити потужності виробництва та стати бренду Eurolamp одним із лідерів у своїй сфері. Компанія «Рішення для брендів GBS» обрала каталог як основу для донесення інформації про раціоналізаторське використання енергозберігаючих ламп у побуті, офісах, на вулиці та на виробництві. Для візуалізації запросили дизайнера 3D-графіки. З його допомогою вдалося максимально реалістично передати образ високоякісного продукту, графічні 3D-зображення посилили текст, наочно продемонстрували використання ламп, як елементів при створенні дизайну приміщення, зробили каталог Eurolamp яскравим та привабливим для компанії-реалізатора та кінцевого споживача.

За кілька років нашої співпраці бренд Eurolamp став одним із національних лідерів у виробництві енергозберігаючих джерел світла. Висока якість та лояльна цінова політика здобули довіру партнерів-реалізаторів та любов українського споживача. Це один із найвідоміших брендів на ринку світлодіодних ламп і світильників. Правильне колірне рішення та стильні графічні деталі у дизайн-концепції сформували образ європейського виробника.

Імідж інноваційного підприємства, що пропонує лише найкраще, закріпив слоган: «Світло майбутнього». Правильне позиціонування продукції допомогло випередити великих конкурентів. Маркетингові комунікації підвищили попит на товари Eurolamp та відкрили нові перспективи для розвитку компанії «Грін Пауер Євроелектрик Україна».

GBS Решения для Брендов брендинг разработка дизайна упаковки eurolampGBS Решения для Брендов Брендинг разработать бренд компании eurolamp дизайн упаковки лампочкиGBS Решения для Брендов Брендинг eurolamp дизайн упаковки разработатьGBS Решения для Брендов Брендинг разработка дизайн концепции eurolampGBS Решения для Брендов Брендинг разработка дизайна упаковки для ТМ eurolampGBS Решения для Брендов Брендинг eurolamp брендирование транспорта GBS Решения для Брендов разработка фирменного каталога eurolampразработка дизайна упаковки eurolamp GBS Решения для Брендов Брендинг

Виконані роботи

  • Маркетинговий консалтинг. Бренд консалтинг
  • Аналіз маркетингової активності конкурентів. Desk Research ринкової ніші
  • Розробка позиціонування бренду електротоварів. Місія. Візія.
  • Розробка Brand Identity. Разаботка логотипу EuroLamp
  • Розробка фірмового стилю електротоварів
  • Розробка дизайну різних серій упаковок продукції EuroLamp
  • Дизайн поліграфії Евроламп
  • 3D-моделінг продукції для візуалізації на упаковці
  • Розробка marteting kit для Евроламп
  • Корпоративний каталог продукції Евроламп
  • Розробка дизайн-концепції упаковки

 

  • Поділитися: