ТМ Дрібниці Життя: розробка позиціонування бренду. Дизайн упаковки

ТМ «Дрібниці життя» належить компанії «ЕРГОПАК». Починаючи з 1996 року, продукція компанії методично виборювала першість на ринку товарів House Hold. Флагменський бренд компанії «Дрібниці життя» на момент початку співпраці застарів та вимагав повного оновлення. Саме тому йшлося не про рестайлінг, а про ребрендінг продукції для дому.

Тим не менш, «Дрібниці життя» вже встигли завоювати лояльного споживача, тому ребрендинг торгової марки треба було проводити дуже акуратно, зберігаючи наступність. Ми здійснили повну заміну елементів, проте зберегли наступність колірного рішення, що зберегло впізнаваність бренду. Використання як основний помаранчевий колір також давало можливість відбудуватися від головного конкурента - бренду компанії Biosphera «Фрекен Бок», який на момент рестайлінгу мав вже виразний дизайн упаковки та чітко представлену рекламну комунікацію.

розробка дизайн проекту ціна дрібниці життя

Компанія «ЕРГОПАК» звернулася до нас із запитом на ребрендинг. На той час ТМ «Дрібниці життя» встигла зайняти свою нішу на ринку господарських товарів і знайти постійних покупців, проте подальшому розвитку бренду заважала очевидна проблема: сильна конкуренція в особі потужної ТМ «Фрекен Бок», яка вигідно відрізняється на той момент дизайном упаковки і чітко сформульована рекламною комунікацією.

Щоб вирішити цю проблему, потрібно було провести комплексний ребрендинг ТМ «Дрібниці життя».
З точки зору агентства, головним завданням проекту було створення яскравого бренду з характером, що запам'ятовується, який чітко дистанціював би марку від головного конкурента – ТМ «Фрекен Бок». Для цього потрібно, перш за все, знайти оригінальну ідею, яка б могла стати основою всіх наступних комунікацій.
Ми вирішили обіграти ім'я бренду – «Дрібниці життя». А саме: так, господарські товари - це, звичайно, дрібниці, але важливі! Тому що без них неможливий комфортний побут. І чим якіснішими будуть ці «дрібниці», тим простіше стане прибирання і тим більше задоволення почне приносити вам життя. Адже задоволення теж складається із непомітних, на перший погляд, деталей.

Ця ідея знайшла своє продовження по всіх комунікаціях ТМ «Дрібниці життя»: слогани («Коли дрібниці мають значення»), позиціонування, легенду бренду.
Другим етапом співпраці з компанією «ЕРГОПАК» стало створення нового логотипу та розробка дизайну упаковки для всієї лінійки продукції. Існуюче на той момент оформлення відрізнялося розмитістю композиції та неузгодженістю. Ми провели рестайлінг, зберігши корпоративні кольори бренду (зелений та помаранчевий) і передавши за допомогою візуальних посилів ідею гарного впорядкованого будинку, догляд за яким не потребує зайвих зусиль; ідею продукції, яка допоможе створити атмосферу затишку та комфорту.
Господарські товари «Дрібниці життя» у новому оформленні (і з новим слоганом на упаковці) вже давно у продажу. Тепер вони не губляться на торговій полиці на тлі інших брендів. Навпаки, відразу привертають увагу, викликають бажання взяти упаковку в руки — і, за необхідності, купити.

розробити логотип дрібниці життя дизайнрозробка дизайну етикетки побутова хіміярозробити упаковку побутова хімія дрібниці життярозробка дизайн проекту ціна побутова хіміядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життядизайн упаковки побутової хімії дрібниці життя

виконані роботи

  • Розробка позиціонування
  • Створення психологічної концепції і структури бренду
  • Розробка легенди бренду
  • Розробка слогану для ТМ «Дрібниці життя»
  • Розробка концепції дизайну упаковок для продукції ТМ «Дрібниці життя»
  • Розробка логотипу для ТМ «Дрібниці життя»

  • Поділитися: