Створення бренду для заводу «Фарби КВІЛ». Візуальна айдентика, дизайн упаковки, стратегії комунікацій

Doktor Farbe - високотехнологічний бренд заводу "Фарби КВІЛ" з високим коефіцієнтом імпортозаміщення. Це сучасна лінійка "розумних фарб", які виробляються із застосуванням нанотехнологій. Фарби Doktor Farbe здатні розпізнати та відштовхувати забруднення від поверхні, зберігаючи чистоту в приміщенні та оздоровлюючи повітря.

Представники заводу "Фарби КВІЛ" звернулися до нас з метою створення дизайну упаковки фарб преміум класу. Певна складність була в тому, що упаковка кожного виду мала свій розмір та свою форму. Потрібно було визначити дизайнерське рішення, в результаті якого з'явився єдиний відомий образ всього асортиментного ряду продукції.

Розробити дизайн упаковки для фарби для дитячих кімнат (серія ВД-Біо), створити фірмовий стиль, посилити позиції бренду на ринку та сформувати лояльне ставлення споживачів.

Фарби Doktor Farbe піклуються про людину і, знищуючи хвороботворні віруси та бактерії, дозволяють підтримувати чистоту на кухні та у ванній, перешкоджаючи вбиранню жиру та стійких забруднень.

Провівши аналіз конкурентного оточення, ми зробили висновок, що продукції цієї цінової категорії необхідний дизайн упаковки, який буде відповідати назві торгової марки. Було створено сучасний, професійно орієнтований дизайн для широкого загалу цільових споживачів.

Застосування унікальних для лінійки елементів дизайну, що розширюється, дозволило зберегти стилістичну єдність і впізнаваність. Дизайн упаковки містить сучасні елементи, які відповідають назві кожного виду фарби. Також дизайнерське рішення гармонує із стилістикою існуючого логотипу.

Правильне творче рішення змогло донести до цільової аудиторії ідею бренду, створити йому імідж високої якості, наголосити на глобальності бренду і, головне, чітко відокремити його від конкурентів.

Активна кольорова гама упаковки виділила продукт на полиці – і, як наслідок, новий дизайн упаковки збільшив рівень продажів.

Розробка дизайну упаковки Фарби Квілл

Виконані роботи

  • Маркетинговий консалтинг
  • Аналіз маркетингової активності конкурентів. Desk Research
  • Розробка Brand Identity для лакофарбової продукції
  • Розробка фірмового стилю
  • Дизайн поліграфії
  • Розробка дизайн-концепції упаковки
  • Поділитися: