Розробка нової структури бренду, рекламної кампанії і рекомендацій по просуванню ТМ UNO

Компанія "Справжні фарби" була заснована у 2003 році. Головним напрямком діяльності підприємства є виробництво високоякісної, екологічно чистої продукції, яка виготовляється на водно-дисперсійній основі. Компанія почала виробляти свою продукцію у вересні 2005 року.
У період виведення на ринок нового продукту йому вже було дано та зареєстровано назву "UNO", було придумано слоган та розроблено упаковку для основних позицій фарби. Але, водночас, новий продукт, як з'ясувалося пізніше, не мав свого позиціонування і важливою для споживача системи цінностей, що явно ускладнювало виведення на ринок. Для грамотного просування та підвищення попиту на продукт компанія "Справжні фарби" звернулася за рекомендаціями до Компанії Рішень для Брендів GBS.

разработка дизайн проекта краски завод

Разработка бренда моторного масла, позиционирование, рестайлинг продукции, разработка стратегии рекламных и маркетинговых коммуникаций

На момент обращения в нашу компанию марка моторных масел «ТАУ Укртатнафта» присутствовала на рынке уже год. Марка изначально планировалась как под b2c, так и под b2b рынок. Заказ на разработку технологии производства моторного масла выполнила компания Infineum (Shell и Exxon – Mobil).

Слоган бренда: TAU. Иммунитет Вашего автомобиля

Необхідно було провести ребрендинг існуючої марки та розробку рекомендацій щодо просування бренду на ринку ЛКП, розробка рекламної кампанії.

Ринок ЛКП є таким, що найбільш динамічно розвиваються. Лише 2004 року в Україні зареєструвалися та почали виробляти лакофарбові матеріали понад 10 підприємств. У ході проведення аналізу ринку були виявлені основні тенденції, які визначили вектор позиціонування марки: при виборі ЛКП вітчизняний споживач віддає перевагу імпортній продукції набагато більше, ніж вітчизняній; довіра до якості зарубіжних фарб набагато вища, ніж до вітчизняних.

На думку фахівців Компанії GBS, причиною вибору споживачами переважно імпортної продукції є психологічний ефект сприйняття споживачами зарубіжних ЛКМ як більш якісних та екологічних порівняно з українськими. Викоренити стереотип, що склався, дуже складно.

При виведенні на ринок нової торгової марки переконати споживача і перемогти конкурентів можна було лише з допомогою сильного позиціонування.

Спеціалістами відділу брендингу було запропоновано нове унікальне позиціонування марки. ТМ UNO – це професійні фарби, які були розроблені на основі технології, яку використовують італійські фахівці для порятунку історичних пам'яток Венеції. Запропонована легенда повністю відобразила це позиціонування. Легенда мала реальне підтвердження у виробничому циклі: завдяки тісній співпраці компанії "Справжні фарби" з італійськими партнерами стало можливим застосування нових сучасних технологій в Україні, які лягли в основу нового виробництва з виготовлення лакофарбової продукції ТМ UNO.

На підприємстві було створено дослідницьку лабораторію, яка веде роботу разом із західними дослідницькими центрами над поліпшенням властивостей продукції ТМ UNO. При виробництві фарб ТМ UNO використовуються складові лише західного виробництва та вода, яка проходить ретельну попередню підготовку.

Для вигіднішого сприйняття унікальних атрибутів марки цільовою аудиторією, необхідно було зробити заміну існуючого слогана "Uno momento!" на новий з таких причин:

• слоган не відповідав новому позиціонуванню марки;

• завдяки прямим асоціаціям з відомим фільмом М. Захарова "Формула любові", слоган формував сприйняття ТМ UNO як несерйозного, легковажного і навіть смішного;

• ідея "фарбування в один прохід" була мало відображена для повноцінного сприйняття бренду споживачем.

Новий слоган ТМ "UNO" говорив "Один раз і надовго!" - "Una volta per molto tempo!" (Іт.) Головне завдання нової концепції полягала в передачі суті бренду - фарбування ОДИН РАЗ І НАДОВГО. Запропоноване дизайнерами компанії GBS рішення іміджів для рекламної кампанії чудово передало ідею довговічності фарби та її чудової стійкості перед природними негараздами. Незначні зміни торкнулися і самої упаковки. Додатково в рамках рекламної кампанії було запропоновано проведення семінарів, на яких розкривалися переваги ТМ UNO безпосередньо перед професійними будівельниками та продавцями.

Сьогодні ТМ UNO - це процвітаючий і сильний бренд. На даний момент виробничі потужності підприємства випускають до 12 тис. тонн готової продукції на тиждень. Завдяки успіху ТМ UNO компанія "Справжні фарби" займає одне з провідних місць серед виробників високотехнологічної лакофарбової продукції у Дніпропетровському регіоні.

До чергового будівельного сезону, компанією GBS було розроблено неймінг та оформлення асортиментної лінійки UNO Experto для фарбування радіаторів опалення.

разработка дизайна этикетки логотипа

разработать бренд компанииuno краски разработка бренда дизайн упаковки

ВИКОНАНІ РОБОТИ

  • Структура і ідентичність бренду лакофарбових виробів
  • Позиціонування. Легенда. Слоган
  • Креативна концепція рекламної кампанії
  • Елементи ідентичності бренду лакофарбових виробів
  • Розробка імені для суббренда
  • Торговий знак і логотип
  • Фірмовий стиль
  • Серія етикеток для лінійки продуктів
  • P.O.S.-матеріали
  • Поліграфічний супровід
  • Зовнішня реклама.  Реклама на транспорті
  • Презентаційні матеріали для дистрибуції

  • Поділитися: