Чому вам необхідний маркетинговий консалтинг 

Вам потрібна реальна стратегія. Досвідчений консультант з маркетингу проведе стратегічні сесії з власниками та топ-менеджерами бізнесу і наполягатиме, щоб ви витратили час вироблення нинішніх та майбутніх бізнес-цілей, здорову оцінку конкурентів. Це робиться з метою створення міцної платформи для вашого бренду, що базується на стратегії, перш ніж буде вироблено серію тактик, спрямованих на розширення бізнесу або посилення бренду.

Вам потрібне фокусування цілей. Хороший консультант з маркетингу допоможе вам визначити свою найголовнішу мету і свої найлегше досяжні цілі, виходячи з того, де ви хочете бути через рік, через три роки, через п'ять. років, а чи не наступного тижня. При цьому професійний консультант з маркетингу подбає про те, щоб кількість пріоритетних завдань у будь-який момент часу залишалася реалізованою та досяжною.

Вам потрібне довгострокове бачення. Занадто багато власників бізнесу і, на жаль, деякі консультанти зосереджуються на миттєвих планах, хоча найвищим пріоритетом має бути перетворення бренду. Маркетинговий консалтинг допоможе вам з'ясувати, як залучити покупців до вашого b2с бренду, як зробити так, щоб b2b партнери відгукувалися на презентацію з продажу.

замовити маркетинговий консалтинг

Маркетинговий консалтинг дає інструменти, за допомогою яких ви можете побудувати більш значний бізнес

Для проведення маркетингового консалтингу вам потрібен сторонній консультант, тому що практично жодна бізнес-структура не має в штаті всіх необхідних для цієї роботи кваліфікованих фахівців.

Коли мова заходить про комплексну маркетингову стратегію, керівник бізнесу усвідомлює, що одному штатному маркетологу неможливо виконати роботу, яку повинен робити стратег, креативник, копірайтер, дизайнер, вісник, smm менеджер Утримувати ж у штаті всіх цих фахівців, керувати ними, ставити їм завдання та перевіряти якість виконання для більшості компаній надто дорого та неефективно. Залучення агентства з маркетингу та бренд консалтингу обійдеться дешевше та дасть прогнозований та швидкий результат.

До того ж бренд агентства мають великий досвід, практику в інших сферах бізнесу, навик дивитися сторонніми очима на бізнес-процеси, що дозволяє їм максимально професійно виконати ваш маркетинговий аналіз і дати рекомендації.

Ми проведемо аналіз потреб та поведінки ваших клієнтів, розробимо актуальну сегментацію, за необхідності доповнимо розширеною аналітикою та тестуванням, яке перевіряє ще раз результати. Поєднайте маркетингову стратегію та стратегію бренду із спільними цілями бізнесу.Ми допоможемо вам поєднувати маркетингові інструменти з творчим підходом, щоб створити орієнтовану на клієнта стратегію бренду, яка визначатиме всі аспекти вашого бренду та його успіх.

Ми здійснили понад 150 проектів складного багаторівневого аналізу Desk Research із застосуванням різних маркетингових інструментів, а також проведення маркетингових досліджень для b2c та b2b ринки.

Наш підхід до проведення маркетингового консалтингу

Наша команда допомагає вам досягти стійкого, органічного зростання, зосередившись на трьох найважливіших будівельних блоках бренду: 

  • комплексної маркетингової стратегії, яка ставить в основу аналіз, вироблення цілей та споживчий досвід 

  • Зовнішня айдентика бренду, яка дозволяє йому бути актуальною і конкурентною, надає емоційний вплив

  • унікальний чудовий метод роботи зі споживачами та клієнтами бренду у внутрішніх та зовнішніх комунікаціях, який забезпечує оптимальну взаємодію з брендом у кожній точці контакту.

Із задоволенням допоможемо вам зробити ваш бренд сильнішим та успішнішим

Маркетинговий консалтинг необхідний як новоствореним брендам, так і брендам, які давно існують на ринку. Надішліть нам запит, і ми допоможемо збільшити ваші продажі

замовити
маркетинговий консалтинг
Для більшості наших клієнтів ми проводимо всі етапи маркетингового консалтингу, щоб їхній бренд був успішним і сильним

Компанія Рішення для Брендів GBS пропонує вам низку маркетингових дослідницьких програм, які забезпечать вас чіткою та достовірною інформацією, необхідною для зниження ризиків при прийнятті управлінських рішень.Маркетинговий аналіз важливий у разі створення нового бренду, ребрендингу, коригування іміджу вже існуючого бренду:

  • Проведення маркетингового аналізу та досліджень Desk research
  • Вивчення товару/послуги, виявлення його атрибутів, позитивних та негативних стереотипів сприйняття
  • Маркетингові дослідження ринку
  • Вивчення специфіки споживчої та купівельної поведінки, виявлення споживчих переваг, факторів вибору
  • Вивчення мотивації споживання, специфіки та мотиваційних аспектів купівлі, установок цільової групи
  • Аналіз психографічного портрета споживачів за цільовими сегментами

Разом з маркетинговим консалтингом замовляють

Розробка портфеля брендів

Motion-дизайн та корпоративне відео

Розробка дизайну

Контент для сайту

Розробка інтернет сайту

Стратегія просування

  • Поділитися: