Аналіз конкурентного оточення - перший крок при розробці рекламної стратегії для просування бренду продукту або послуги. Сучасний ринок товарів і послуг сильно перенасичений, і завойовувати «місце під сонцем» стає складніше з кожним роком. Щоб привернути увагу потенційних покупців до свого бренду, слід виділитися на загальному фоні. Інакше кажучи - зробити відбудову від конкурентів. А для цього потрібно провести попередній аналіз конкурентного оточення.

Аналіз конкурентного середовища

Навіщо потрібний аналіз конкурентного оточення?

Задача аналізу конкурентного оточення - знайти слабкі та сильні точки конкурентів, зрозуміти, якими методами вони просувають свою продукцію, чим залучають споживачів.

Отримані дані допоможуть в майбутньому розробити ефективну стратегію поведінки компанії на ринку та правильно спозиціонувати бренд.

Професійний аналіз конкурентного оточення

Компанія GBS має солідний досвід ефективного аналізу конкурентного оточення. Залежно від поставленого завдання ми проводимо дослідження за такими напрямками, як:

  • моніторинг частин основних учасників ринку,
  • складання рейтингу компаній за певними параметрами,
  • складання карт позиціонування (зайнятих конкурентами ринкових ніш),
  • аналіз цін на товари конкурентів,
  • асортиментний аналіз конкурентів.

Ми здійснюємо аналіз конкурентного оточення ефективно, швидко та за розумну вартість. Ми завжди відкриті для діалогу.

  • Поділитися: