- Розробка упаковки і етикетки на харчові продукти, алкоголь
Упаковка дуже важлива у просуванні товару. Дизайн упаковки і цікава естетика привернуть увагу потенційних покупців. Упаковка в поєднанні з рекламною кампанією і правильною ціною, дає відмінну можливість продукту бути успішним. Ретельний дизайн упаковки, включаючи естетику, колірні рішення, форму і інфографіку часто призводить до бажання дізнатися більше про продукт всередині. Вибір прийнятної, відповідної категорії колірної гами, орієнтованої на потенційних покупців, також є важливим аспектом дизайну упаковки.
Якщо ви як і раніше вважаєте упаковку простою коробкою для вашого продукту, ви фактично втрачаєте частину своїх можливих доходів. Продажі залежать від багатьох чинників - цінової чутливості покупців, асортименту продукції, ціни на виробничі матеріали, локації і розташування бренду на торгових майданчиках. Є над чим подумати. Однак, упаковка - найбільш зрозумілий і важливий фактор, що стимулює ваші продажі:
Розробка асортиментної лінійки упаковки продукції
Упаковка вашого продукту може бути корисним маркетинговим інструментом. Яскраві продукти легко впізнавані, тому дизайн упаковки з вашим логотипом допомагає споживачам запам'ятати ваш бренд і повернутися до нього наступного разу, коли вони будуть робити покупки. Подумайте, що ваша упаковка сьогодні говорить про ваш продукт. Це добре? Можливо, це варто зробити краще? Також варто подумати про те, які повідомлення ваш дизайн упаковки передає покупцям і споживачам.
На ринку представлені тисячі продуктів, що вимагають уваги ваших покупців. Щоб домогтися успіху, ваша торгова марка повинна виділятися і виглядати не так, як ваші конкуренти. Наприклад, один з найостанніших алкогольних продуктів Captain Morgan поставляється в нестандартному контейнері. Пляшка насправді має форму гарматного ядра. Мало того, що дизайн відповідає назві продукту, він також привабливий і сильно відрізняється від того, що пропонує багато конкурентів.
Упаковка впливає на купівельні звички. Кольори, які використовуються в упаковці вашого продукту, грають ключову роль в ухваленні рішення про покупку. Мозок по-різному реагує на кольори, тому обирайте кольори упаковки відповідним чином. Наприклад, продукти з білою упаковкою передають простоту, безпеку і чистоту. Інші кольори, такі як синій, передають багато різних значень. Світло-блакитний колір вважається більш грайливим, а темно-синій - набагато більш професійним. У всьому світі синій є найулюбленішим кольором, але це не означає, що ви повинні автоматично вибирати синій колір. Важливо вивчити цільову демографію, перш ніж вибирати колірну схему для упаковки вашого продукту.
Знайдіть хвилинку, щоб подумати про деякі з ваших улюблених брендів. У всіх них є одна спільна риса: вони запам'ятовуються. Протягом десятиліть такі бренди, як Coca Cola, вносили незначні зміни в свою упаковку і залишалися вірними своєму початкового вигляду. Впізнавані бренди не повинні нічого радикально міняти, тому що багато успішних брендів, які змінили свій логотип, колір або упаковку, ризикують отримати негативну реакцію з боку покупців після внесення значних змін.
Зробимо для вас упаковку, що працює і яка сама, без реклами буде ефективно продавати ваш товар
ДЗВОНІТЬ ПРЯМО ЗАРАЗ