Переваги контент-маркетингу

До сьогодні ви напевно вже чули про контент-маркетинг. Ця стратегія вхідного системного маркетингу допомагає залучати, переконувати та робити лояльними клієнтів та потенційних клієнтів, надаючи якісний контент, який забезпечує цінність для всіх, хто відвідує ваш сайт. Як і у випадку із застосуванням інноваційної маркетингової пропозиції, що недавно утворилася, ви можете запитати, чи дійсно у стратегії бренд-контенту така велика сила?

Коротка відповідь: так. Нижче ми розповімо про 25 основних переваг контент-маркетингу та пояснимо, як ця потужна стратегія вхідного маркетингу допоможе змінити підходи вашої організації та залучити цільову аудиторію.

Контент-маркетинг – це одна з найефективніших, практичних та корисних методик цифрового маркетингу, яку ви та ваш бренд можете використовувати для залучення та утримання великої кількості потенційних клієнтів.

Контент-маркетинг – це одна з найефективніших, практичних та корисних методик цифрового маркетингу, яку ви та ваш бренд може використовувати для залучення та утримання великої кількості потенційних клієнтів. Нижче ми розповімо про 25 основних переваг контент-маркетингу та пояснимо, як ця потужна стратегія вхідного маркетингу допоможе змінити підходи вашої організації та залучити цільову аудиторію.

1. Контент-маркетинг стимулює конверсії.

Можливо, однією з найбільших переваг контент-маркетингу є те, що він дає вашій компанії поштовх у конверсіях з часом. Дослідження показують, що компанії, які створюють постійний маркетинговий контент, мають показники конверсії майже в 6 разів вище, ніж у конкурентів, які не займаються таким просуванням. Контент-маркетинг, що постійно використовується, вимагає витрат часу, грошей і ресурсів, але це, в кінцевому підсумку окупається, призводячи до більшої кількості конверсій. І, в будь-якому випадку, ці витрати значно нижчі, ніж на рекламу та традиційні засоби просування.

2. Ефективний бренд-контент принесе більше трафіку на сайт і в соцмережі.

Публікація seo-оптимізованих та корисних матеріалів у блозі допомагає залучити більше трафіку на ваш сайт. Фактично, згідно з дослідженнями, компанії, які публікували понад 16 постів на місяць, отримували майже в 3,5 рази більше трафіку, ніж ті, які публікували лише 4 або менше постів. Використовуйте перевірений і найпростіший прийом: якщо вам потрібно підвищити відвідуваність сайту – публікуйте якісний контент у блозі якомога частіше та за погодженим із соцмережами трафіком.

3. Підвищуйте впізнаваність бренду за допомогою фірмового контенту, який є переконливим і залучає цільових покупців.

Давайте подивимося правді у вічі. Є споживачі, яким, напевно, необхідні ви і ваші послуги. Але вони ще не отримали змоги дізнатися про ваш бренд. Створюючи корисний бренд-контент, який забезпечує цінність для ваших цільових покупців, ви можете залучити цих потенційних клієнтів та допомогти підвищити впізнаваність вашого бренду. Впізнаваність бренду одна із найважливіших переваг контент-маркетингу.

4. Ваша компанія може використовувати якісний контент для навчання своїх клієнтів.

У ваших нинішніх та потенційних клієнтів є проблема, яку може вирішити ваш бренд. Який найкращий спосіб розповісти їм про їхні проблеми та ваше рішення, ніж надати цікавий контент? Обов'язково розробляйте теми, присвячені основним болючим точкам ваших клієнтів, щоб допомогти їм краще зрозуміти, які кроки їм необхідно зробити.

5. Контент-маркетинг здатний завоювати довіру цільової аудиторії.

Переваги контент-маркетингу спрямовані на сегментацію аудиторії та створення довіри. Чим більше ви навчаєте та цінуєте свою цільову аудиторію, тим більше довіри ви зможете з часом завоювати. Просвітлюючи та інформуючи свою цільову аудиторію про її основні проблеми та методи вирішення, застосовуючи публікації в блогах та інший тип бренд-контенту, ви починаєте встановлювати довгострокові відносини з клієнтами та працювати над створенням довіри на основі цінності, яку забезпечує ваш бренд.

6. Хороший контент допомагає будувати і розвивати більш міцні відносини з клієнтами.

Якщо ви хочете заохочувати постійні продажі, посилювати бізнес та перетворювати клієнтів на захисників бренду, дуже важливо, щоб ви підтримували постійні відносини з клієнтами. Один із найкращих способів зробити це – продовжувати забезпечувати цінність для ваших клієнтів за допомогою якісного, привабливого контенту. Незалежно від того, чи ви оновлюєте інформацію за допомогою електронного маркетингу або навчаєте їх важливим темам у своєму блозі, можна працювати над створенням та розвитком відносин з клієнтами за допомогою відповідного контенту.

  1. 7. Цінний бренд-контент допомагає завоювати довіру і авторитет.

Цінний контент допоможе вам використовувати всі переваги контент-маркетингу. Коли ви тільки починаєте створювати якісний та корисний матеріал, який забезпечує цінність для ваших лідів та клієнтів, ви вже працюєте над тим, щоб завоювати довгострокову довіру та авторитет у вашої цільової аудиторії. Наприклад, написання постів у блозі про загальні проблеми, з якими стикаються ваші клієнти, або про проблеми, що стосуються конкретної галузі, допомагає показати відвідувачам сайту, що ви дійсно знаєте, про що йдеться. Це спонукає їх довіряти вашим порадам та рекомендаціям у майбутньому, коли мова зайде про продукти та послуги, які можуть підвищити цінність.

Потрібна допомога, щоб розпочати? Маючи більш ніж 20-річний досвід у маркетингу, ми запропонуємо вам реальний план робіт, щоб отримати максимальну віддачу від вашого просування та рекламної кампанії.

  1. 8. Ви можете використовувати якісний бренд-контент, щоб позиціонувати свій бренд як галузевого експерта.

Використовуючи інформаційно насичені та привабливі матеріали для підвищення авторитету своєї клієнтської бази, ви можете позиціонувати бренд як галузевого експерта. Ми всі знаємо, що споживачі звертаються за порадою до лідерів у галузі, щоб отримати авторитетну інформацію, яка допоможе їм краще зрозуміти проблеми. Створюючи якісний бренд-контент, який споживачі вважають за цінний, ви можете позиціонувати свій бізнес як лідера галузі, до якого інші можуть звернутися за порадою та підтримкою.

  1. 9. З чудовим контентом можна швидко переміщати покупців шляхом покупця (Customer Journey).

Кожен споживач проходить етапи, перш ніж зробити остаточну покупку. Спочатку він має усвідомити свою проблему, а потім визначити та оцінити потенційні рішення. І, нарешті, він ухвалить рішення про покупку на основі своїх досліджень. Надаючи контент, який залучає споживача на кожному етапі шляху покупця, ви допоможете швидше прийняти рішення про купівлю.

  1. 10. Блоги та інші типи контенту продовжують генерувати трафік і після публікації.

Блоги дуже схожі на подарунок, що постійно нагадує про себе. За дослідженнями HubSpot, блог є головною складовою регулярного трафіку на сайт. Це означає, що якісно зроблений блог допомагає збільшити трафік сайту за допомогою звичайного органічного пошуку в Google з плином часу. Більше того, навіть якщо орієнтовані на продаж пости становлять лише 10% всього наповнення блогу, вони здатні генерувати 38% всього трафіку.

Ключ до створення постів у блозі, які продовжують приносити органічний трафік на ваш сайт після публікації, полягає в тому, щоб зосередитись на темах, які назавжди залишаться актуальними для вашої цільової аудиторії. Це те, що ми називаємо вічнозеленим контентом, і він допоможе вам отримати максимальну віддачу від ваших зусиль у блогах.

  1. 11. Обсяг і якість контенту дають відвідувачам вашого сайту привід залишитися.

Ваша компанія має мало часу для залучення споживачів після того, як вони потрапили на ваш сайт. Грунтуючись на недавньому дослідженні Microsoft, тривалість уваги людини на сторінці не перевищує 12 секунд. Тому для маркетологів є сенс докласти всіх зусиль для створення привабливого контенту. Чим більше якісного та цікавого контенту ви надаєте на своєму веб-сайті, тим більше причин, через які ваші відвідувачі повинні залишатися на ньому. Контент допомагає залучати, розважати та навчати їх, щоб вони краще розуміли цінність, яку може забезпечити ваш бренд.

  1. 12. Бренд-контент допомагає вам поліпшити пошукову оптимізацію (SEO) і онлайн-видимість.

Багато споживачів звертаються до пошукових систем, коли шукають продукт чи послугу. Пошукова оптимізація (SEO) – це процес оптимізації вашого сайту для підвищення рейтингу на сторінці результатів пошукової системи (SERP). Чим більше якісного контенту у вас є, тим краще ваше SEO. Чим більш оптимізований ваш сайт для пошукових систем, таких як Google, тим краще ваша видимість в Інтернеті. Наприклад, якщо хтось шукає в Google Що таке повітряний компресор? і знаходить блог, який ви написали з такою самою назвою, це допоможе залучити потенційного покупця на ваш сайт.

  1. 13. Контент-маркетинг є економічно ефективним.

Контент-маркетинг більш рентабельний, ніж багато традиційних тактик зовнішнього маркетингу. Оскільки застосування контент-маркетингу, як правило, легше розпочати, і він є популярнішим серед покупців, які втомилися від традиційних рекламних повідомлень, ця тактика допомагає зменшити витрати на залучення потенційних клієнтів. За даними досліджень американської Асоціації контент-маркетингу застосування інструментів контент-маркетингу обходиться на 62% дешевше, ніж вихідний маркетинг, хоча він генерує в 3 рази більше потенційних клієнтів.

Натисніть тут, щоб запланувати дзвінок сьогодні.

Читати початок статті (частина 2

  • Поділитися: