Брендингова агенція: ефективність та посилення бренду

Що таке брендингова агенція? Чим вона може допомогти вам, що запропонувати і на яких конкретних роботах брендингове агентство спеціалізуються? Ми вже говорили про те, що таке брендинг, і чому це так важливо для бізнесу. На цій сторінці ми збираємося пояснити, чим ми займаємося, що насправді є брендинговою агенцією, що роблять справжні агентства, що вони пропонують і що відрізняє їх від рекламних агенцій.

Агентства брендингу спеціалізуються на послугах, що стосуються посилення бренду та бізнесу клієнта. Їхнє основне завдання – допомагати створювати, розвивати, підтримувати та покращувати бренди. Креатив, дизайн та комунікація також потрапляють під їхню діяльність, але їхній основний акцент буде зроблено на розробці стратегії бренду – як шляхом розвитку бренду, так і шляхом оновлення брендів.

Брендове агентство підтримуватиме ваш бренд, демонструючи розуміння вашого бізнесу, уточнюючи ваші цілі та завдання та повідомляючи про це правильну аудиторію. На основі досліджень чи зібраної інформації воно допоможе розробити стратегію розвитку вашого бренду та надасть вам необхідний інструментарій для впровадження цілей, цінностей, обіцянок, позиціонування та ідентичності вашого бренду до вашої організації. Так що, якщо це те, що ви шукаєте, наше брендингове агентство до ваших послуг.

Відповідальність брендингової агенції

Брендингове агентство може бути корисним для будь-якого бізнесу, товару чи послуги. Воно може бути вашим стратегом, генератором креативу для вас, вашою командою дизайнерів, регулярним генератором бренд-контенту. Загалом, особлива роль брендингового агентства полягає у створенні, плануванні, управлінні та оцінці ефективності вашої стратегії брендингу. Йдеться про те, що агентство стає додатковим «відділом» у вашій організації, воно має знати та розуміти все про вас. Воно має проникнути в суть вашої організації та з'ясувати, що справді змушує вас йти вперед. Які ваші цілі, цінності, обіцянки, як ви спілкуєтеся зі своєю цільовою аудиторією та своїми співробітниками?

Брендингове агентство також має розуміти ваш ринок, ваших конкурентів. Чим займаються їхні бренди, чи є вони сильнішими або слабшими за вашу, чи працюють вони ефективно, як ваш бренд виглядає на тлі конкуренції та ринку. Саме з цієї інформації можна створити послідовний план маркетингу і досягти зростання.

Спеціалізуємося на стратегії бренду та ідентичності бренду

Існує декілька областей, у яких ми спеціалізуємося:

  • Дослідження та аналітика
  • Неймінг
  • Створення бренду та розробка ідентичності бренду
  • Позиціювання бренду
  • Фірмовий стиль
  • Розробка візуального стилю бренду (включаючи дизайн логотипу)
  • Посібник з бренду (бренд бук)
  • Стратегія бренду та управління портфелем брендів
  • Комунікації бренду
  • PR бренду
  • Внутрішній брендинг та PR
  • Ребрендинг
  • Дизайн упаковки

Саме ці галузі виділяють брендингове агентство серед простих, повсякденних дизайнерських та рекламних агенцій. Розробники бренду вивчать ваш продукт і намагатимуться паралельно розвивати ім'я вашої торгової марки та бізнес, а не тільки конкретну рекламу чи дизайн проект. Все буде враховано: від кольорів, що використовуються в логотипі, до тону голосу, який використовується у спілкуванні.

Бренд агентство

Чому важливо включати брендингове агентство до свого проекту

У багатьох наших матеріалах ми наголошували, чому важливо мати бренд, підтримувати бренд, а також розвивати свій бренд. Потрібно відзначити, що часто ви не можете зробити це поодинці, і спеціалізована допомога необхідна. Ваш бренд – це те, що дозволяє отримати конкурентну перевагу, визначити надійну комунікаційну стратегію бренду, але, перш за все, розширити охоплення і розширити цільову аудиторію.

Вибір брендингового агентства для роботи може допомогти вам досягти всього цього та багато іншого. Вам потрібно знайти відповідне вам агентство, і часто професійне агентство не буде м'яким і не стане просто говорити вам те, що ви хочете почути. У цьому, зокрема, полягає професіоналізм.

Завдання агентства – максимально чесно показати клієнту ситуацію і, якою б складною вона не була, допомогти її вирішити з мінімальним бюджетом та максимальним результатом.

Деякі моменти, які слід зважати на вибір брендингової агенціїї:

  • Який досвід, хто їх минулі клієнти і чи можуть вони показати вам свою роботу
  • Чи мають вони процеси, процедури, яким вони слідують, щоб бути ефективними в процесі брендингу
  • Як ви взаємодієте з ними і як вони взаємодіють із вами
  • Бюджети – вони мають бути зрозумілими та чесними

Брендингове агентство допоможе вам усвідомити, що робить унікальним саме вас, а також сформує репутацію вашої компанії, підвищить мотивацію співробітників та надихне їх на роботу та підтримку бренду. Оскільки брендинг дуже важливий для зростання бізнесу, наявність у вас фахівців із брендів може лише зміцнити ваш бізнес у довгостроковій перспективі.