Вивчення та аналітика ринку

Послуги

Чому вам необхідний маркетинговий консалтинг 

Вам потрібна реальна стратегія. Досвідчений консультант з маркетингу проведе стратегічні сесії з власниками і топ-менеджерами бізнесу і буде наполягати, щоб ви витратили час вироблення нинішніх і майбутніх бізнес-цілей, здорову оцінку конкурентів. Це робиться з метою створення міцної платформи для вашого бренду, заснованої на стратегії, перш ніж буде вироблена серія тактик, спрямованих на розширення бізнесу або посилення бренду.

Вам потрібна фокусування цілей. Якісний консультант з маркетингу допоможе вам визначити свою найголовнішу мету і свої найбільш легко досяжні цілі, виходячи з того, де ви хочете бути через рік, через три роки, через п'ять років, а не на наступному тижні. При цьому професійний консультант з маркетингу подбає про те, щоб число пріоритетних завдань в будь-який момент часу залишалося реалізованим і досяжним.

Вам потрібно довгострокове бачення. Занадто багато власників бізнесу і, на жаль, деякі консультанти, зосереджуються на сьогохвилинних планах, хоча найвищим пріоритетом має бути перетворення бренду. Маркетинговий консалтинг допоможе вам з'ясувати, як залучити покупців до вашого B2С бренду, як зробити так, щоб b2b партнери відгукувалися на вашу презентацію з продажу. 

Маркетинговий консалтинг дає інструменти, за допомогою яких ви можете побудувати більш значний бізнес

Для проведення маркетингового консалтингу вам потрібен сторонній консультант, бо практично жодна бізнес структура не має в штаті всіх необхідних для цієї роботи кваліфікованих фахівців.

Коли мова заходить про комплексної маркетингової стратегії, керівник бізнесу усвідомлює, що одному штатному маркетологу неможливо виконати роботу, яку повинен робити стратег, креативщик, копірайтер, дизайнер, вестчік, smm менеджер Утримувати ж в штаті всіх цих фахівців, управляти ними, ставити їм завдання і перевіряти якість виконання для більшості компаній дуже дорого і неефективно. Залучення агентства з маркетингу та бренд консалтингу обійдеться дешевше і дасть прогнозований і швидкий результат. 

До того ж, бренд агентства мають великий досвід, практику в інших сферах бізнесу, навик дивитися сторонніми очима на бізнес-процеси, що дозволяє їм максимально професійно виконати ваш маркетинговий аналіз і дати звід рекомендацій. 

Ми проведемо аналіз потреб і поведінки ваших клієнтів, розробимо актуальну сегментацію, при необхідності доповнимо розширеної аналітикою і тестуванням, яке перевірить ще раз результати. Зіставте маркетингову стратегію і стратегію бренду з загальними цілями бізнесу. Ми допоможемо вам поєднувати маркетингові інструменти з творчим підходом, щоб створити орієнтовану на клієнта стратегію бренду, яка буде визначати всі аспекти вашого бренду і його успіх.

Ми здійснили понад 150 проектів складного багаторівневого аналізу Desk Research із застосуванням різних маркетингових інструментів, а також проведення маркетингових досліджень для b2c і b2b ринків. 

Наш підхід до проведення маркетингового консалтингу

Наша команда допомагає вам досягти стійкого, органічного зростання, зосередившись на трьох найважливіших будівельних блоках бренду: 

  • комплексної маркетингової стратегії, яка ставить на чільне місце аналіз, вироблення цілей і споживчий досвід 

  • зовнішньої айдентіка бренду, яка дозволяє йому бути актуальним і конкурентним, надає емоційний вплив

  • унікальному чудовому методі роботи з споживачами і клієнтами бренду у внутрішніх і зовнішніх комунікаціях, який забезпечує оптимальну взаємодію з брендом в кожній точці контакту.

Із задоволенням допоможемо вам зробити ваш бренд більш сильним і успішним

Маркетинговий консалтинг необхідний як новоствореним брендам, так і брендам, які давно існують на ринку. Надішліть нам запит, і ми допоможемо збільшити ваші продажі

ЗАМОВИТИ
маркетинговый консалтинг
Для більшості наших клієнтів ми проводимо всі етапи маркетингового консалтингу, щоб їх бренд був успішним і сильним

Компанія Рішення для Брендів GBS пропонує вам ряд маркетингових дослідницьких програм, які забезпечать вас чіткої і достовірною інформацією, необхідною для зниження ризиків при прийнятті управлінських рішень. Маркетинговий аналіз важливий в разі створення нового бренду, ребрендингу, коригування іміджу вже існуючого бренду:

  • Проведення маркетингового аналізу і досліджень Desk research
  • Вивчення товару / послуги, виявлення його атрибутів, позитивних і негативних стереотипів сприйняття
  • Маркетингові дослідження ринку
  • Вивчення специфіки споживчого та купівельної поведінки, виявлення споживчих переваг, факторів вибору
  • Вивчення мотивації споживання, специфіки і мотиваційних аспектів покупки, установок цільової групи
  • Аналіз психографічного портрета споживачів по цільових сегментах

Разом з маркетинговим консалтингом замовляють

Контент для сайта

Розробка дизайну

Стратегія просування

Контент для сайта

Розробка інтернет сайту

Motion-дизайн і корпоративне відео

  1.  
  • Поділитися:

Зв'язатися з нами