Дизайн і виробництво поліграфії
Послуги
Копірайтери - це письменники, які створюють слогани, тексти, статті, рекламні повідомлення. Копірайтер виробляє рекламний текст всіх видів, такий контент має вирішальну роль в успіху просування бренду.
Копірайтинг складний, тому що це зовсім не те, що ми вчили про текст в університеті. Це не просто придумати текст.
Ефективний копірайтинг переслідує кілька цілей: привести до висновків, створити думку, спонукати до покупки. Завдання добре виконаного контенту - залучити до утримання і потім переконати виконати потрібну дію. Якщо це просто підписка на розсилку новин на сайті або покупка електронного пристрою вартістю в кілька сотень доларів, принципи впливу будуть схожими. Є багато способів досягти цілей маркетингу за допомогою копірайтингу.
Копірайт - це найкращий спосіб змусити людей натискати на ваші оголошення PPC, відкривати ваші електронні листи з креативними сюжетними лініями і підвищувати CTR по максимуму за допомогою органічних заголовків постів в блогах.
Застосовуйте правила. Всі варіанти копірайтингу зазвичай використовують основну маркетингову концепцію: AIDA (абревіатура, що означає увагу - інтерес - бажання - дія).
Фактично це спосіб використання контенту, який має на меті направити до необхідного дії. Перший крок потрібен, щоб копірайтер привернув увагу читача. Це особливо складно в Інтернеті, тому що інтернет-увагу багатьох потенційних клієнтів нижче, ніж у повсякденному житті. В Інтернет людина змушена поглинати великий обсяг інформації, тому йому мало просто побачити рекламу, потрібно чимось посилити його інтерес, показати можливості продукту, його важливі переваги.
Надішліть нам запит, і ми допоможемо вам збільшити ваші продажі
отримати консультаціюКонтент-маркетинг варто на 62% дешевше, ніж традиційна маркетингова тактика, але при цьому генерує в 3 рази більше потенційних клієнтів. Тому копірайтинг не тільки виділить вас серед інших, але і збільшить ваші продажі. Це означає, що підприємства повинні прийняти його. В іншому випадку вони ризикують відстати від конкурентів, які його використовують.
Використовуйте свої знання. Якщо ви займаєтеся індивідуальною трудовою діяльністю, ви знаєте про нього все, як про своїх п'яти пальцях. Ви - найкраща людина для того, щоб передати пристрасть і дух вашої компанії, тому що ви витратили масу безсонних ночей, дні, тижні, місяці і навіть роки на те, щоб її створити. Саме тому ви повинні самі бути хоча б трохи в курсі копірайтингу, самі трохи стати копірайтером. Чому? Тому що все в бізнесі обертається навколо цього.
Дизайн і виробництво поліграфії
Motion-дизайн і корпоративне відео
Розробка дизайну
Рекламна кампанія
Розробка сайту
Cтратегія просування