- Аналіз мотивацій цільової аудиторії і причин попиту на вказаний товар
Послуги
Рішення для Брендів GBS успішно розробили упаковку для більш ніж 40 категорій продуктів: від кави і чаю до автозапчастин і натуральних кремів для шкіри. Нами створено понад 4500 дизайнерських концепцій.
Ми з великим задоволенням бачимо, як наша продаюча упаковка працює в роздрібному середовищі, тому що нам подобається, коли наша робота приносить вигоду нашим клієнтам.
Коли ви зосереджуєтесь на правильному дизайні, ви робите більше, ніж просто збільшуєте продажу. Ви створюєте важливу ідентифікацію бренду на довгі роки, яка може допомогти продавати і цей продукт, і інші продукти у вашому бізнесі. Для майбутнього вашого бізнесу знайдіть час, щоб розробити дизайн упаковки,який відповідає продукту, який ви продаєте.
Дизайн упаковки - один з найпотужніших видів спілкування зі споживачами. Для деяких брендів - найважливіший. Розробка дизайну упаковки означає неймовірно широкий набір рішень і можливостей, які вони представляють. Застосовуємо відповідні пакувальні технології, які підходять для вимог конкретного продукту. Розробка дизайну упаковки включає наступні етапи:
Аналіз упаковки потенційних конкурентів. Бренд аудит
Хоча кожен продукт і кожен бренд відрізняється, інформація, яку повинна нести ваша упаковка, приблизно однакова. Тому упаковка повинна бути привабливою, інформативною, також її функція в тому, щоб допомогти донести до покупця важливість наявності цього товару для нього.
Ось основні області упаковки, які необхідно поліпшити, щоб збільшити продажі товару.
Назва продукту. Назва повинна відповідати продукту. Ефективні назви продуктів - це короткі назви, до того ж, їх легко запам'ятати, вони по буквах і якимось чином пов'язані з призначенням продукту. Зробіть так, щоб назва вашого продукту шокувала або відштовхувала від самого продукту.
Інформація. Чим більше інформації ви надасте, тим більше довіри ви будете викликати у споживача. Якщо ви продаєте продукт харчування, то для покупця важливо мати точну інформацію про його властивості, яка підкреслює переваги. Для інших типів продуктів важливо те, як вони можуть бути застосовані і в чому вони корисні, що робить їх обов'язковими для покупки.
Узгодженість кольорів. Важливо, щоб кольори дизайну упаковки відображали тип продукту, який продається. Він не повинен відповідати типовому за кольором рішенню або кольору самого продукту, він повинен бути пов'язаний з тим, як покупець буде ставитися до нього. Наприклад, яскраві, привабливі кольори ідеально підходять для продажу кумедних товарів, в той час як більш приглушені кольори можуть служити прикладом надійності, статусності, довговічності.
Ідентифікація бренду. Упаковка продає не тільки продукт, але і бізнес, який його виробляє. Належна ідентифікація бренду життєво важлива для завоювання довіри споживачів і продажу ще більшої кількості продуктів. В цьому випадку дизайн упаковки допоможе встановити довіру з споживачами.
Ясність. Перш за все, всі аспекти дизайну упаковки повинні бути дуже чіткими і не допускати плутанини. Це дуже важливо безпосередньо в місці продажів, тому що досить часто споживачі можуть бути вже готові придбати продукт, але якщо вони знаходять щось незрозуміле в інформації або в поданні, не заслуговуюче довіри, товар цілком може залишитися на полиці.
Ефективна упаковка в різних категоріях товарів має багато спільного. Вона будується за основними маркетинговими законами: спочатку звернути на себе увагу, потім повідомити, що це таке, подбати про те, щоб когось переконати і, нарешті, створити стійке бажання діяти - купити! Саме в такому ключі вірно думати про дизайн упаковки.
При цьому товарів з грамотно зробленою продаючою упаковкою, істотно менше, ніж товарів, що не акцентують увагу на себе. Продаюча упаковка - те, що може надати вашому бренду можливість виграти перегони з великими компаніями, які не шкодують великих інвестицій в рекламу на ТБ. Ви з легкістю можете згадати ситуації, коли при однаковій за якістю продукції, ви самі брали ту, яка зовні збігалася з вашими уявленнями саме про цю категорію товарів, підкуповуючи своєю яскравістю, зручністю і оригінальністю. Саме так і вчиняє більшість людей.
Продаюча упаковка, зроблена за канонами маркетингу, - це найпотужніший інструмент збільшення продажів. Причому - досить дешевий для виробника товарів. Оригінальний дизайн лінійки продукції повинен враховувати колір, форму, підсилювачі (тригери), заклик до дії і багато іншого. Основні області упаковки, які необхідно поліпшити, щоб збільшити продажі товару. За останні півстоліття упаковка була одним з основних інструментів продажу товарів. Фактично, більшість людей в той чи інший момент купували продукт тільки на підставі його упаковки.
Численні дослідження показали, наскільки ефективно дизайн упаковки може поліпшити видимість і привабливість продукту, як дизайн робить продукт більш продаючим і може сприяти правильній впізнаваності бренду. Проте, дизайн упаковки - це більше, ніж просто привабливе обличчя продукту. Він також передає значну кількість важливої інформації, яку клієнти використовують для визначення своєї покупки. Для підприємств, які хочуть залучити якомога більше потенційних покупців і збільшити обсяг продажів, необхідно приділяти більше уваги розробці упаковки.
Розробимо дизайн, проконсультуємо, допоможемо із друком тиражу упаковки. Дизайн упаковки допомагає компанії затвердитися на ринку
заМОВИТИ