• Розробка та впровадження контент маркетингу та контентної стратегії для B2B

        B2B продаж відрізняється особливим підходом до підбору маркетингових, PR та рекламних інструментів. Все це забезпечує просування послуг та товарів, встановлення нових ділових контактів. Якщо продаж товару збільшує прибуток підприємства, а репутація компанії зростає, то бізнес довго залишатиметься успішним. Для таких процесів важливо співставляти характеристики продукту та механізми його вибору. 

      • Звертайтеся до нашої компанії, і ми допоможемо вам створити унікальний та працюючий контент маркетинг, бренд контент, контент для особистого бренду, контент план, щоб посилити просування бренду.
      • Контент маркетинг B2B

      • 1. Навіщо потрібний контент-маркетинг у сегменті B2B?

        Просування товару на ринку найчастіше збудовано на комунікації навколо товару. Для Інтернет створення та просування якісного контенту – головний спосіб комунікації. Контент дасть можливість надати користь клієнту, спілкуватися з клієнтами через соціальні мережі необмежений час. Особливо якщо така наполегливість заздалегідь прописана в стратегії.
        Розповсюдження брендового контенту завдяки можливостям Інтернету велике, а за швидкістю - миттєво. Вимірювати ефект такого спілкування легко завдяки використанню сервісів для оцінки взаємодій, таких як Google Analitics. Згідно з останніми дослідженнями, ставлення клієнта до компанії у більш ніж 80% випадків покращується після прочитання контенту на сайті компанії або в новинах соціальних мереж.

        2. Контент-план необхідний у сегменті B2B

        Лояльність клієнтів залежить від змісту та частоти виведення контенту на веб-сайті компанії. Якщо ви орієнтовані на статистичні дані, ми можемо сказати, що навіть компанії з високим кредитом довіри клієнтів протягом п'яти років через конкуренцію та інші фактори можуть втратити близько 20% клієнтів. У той же час компанії, які не займаються просуванням, ризикують втратити близько 50% своїх клієнтів.

        3. Складання та наповнення контент-стратегії  – це вимірні та конкретні цілі.

        Складання та наповнення контент-плану залежить від цілей самої компанії. Цілі мають бути конкретними, вимірними. Для різних компаній вони можуть бути різними. Наприклад, ви можете визначити деякі з них, а ми реалізуємо для вас:

          • Створення іміджу підприємства
          • Формування позитивної думки серед споживачів
          • Підвищення впізнаваності компанії на ринку серед інших конкурентів
          • Створення клієнтської бази
          • Робота з цільовою аудиторією: вивчення її цінностей, потреб та переваг споживачів
          • Завоювання ринку новими послугами або продуктами компанії
          • Збільшення продажів

        Що дає детальне вивчення цілей для просування контенту в B2B?

      • 1. Розуміння того, яким має бути контент, щоб задовольнити усі потреби наших потенційних клієнтів.
        2. Велика кількість контенту та різні види контенту.
        3. Необхідна кількість працівників для виконання цього завдання.
        4. Структурування роботи на всіх етапах.
        5. Створення контенту, який справді просуває бренд.
        6. Розуміння, які додаткові можливості можуть виникнути та з якими труднощами доведеться зіткнутися у процесі роботи.
        7. Конкретні терміни виконання поставлених завдань.

        Контент-маркетинг розробляється в кілька етапів:

          • Аналіз ринку з урахуванням інтересів цільової аудиторії.

          • Визначення потреб клієнтів: їхні болі, страхи, бажання та мрії.

          • Складання контент-плану .

          • Робота з текстами. Визначення форматів та створення текстів для сайту, інтернет статей, блогів, соцмереж.

          • Використання відеоконтенту. Розуміння, чи варто створювати власний канал на YouTube та яким він має бути. Зйомка, монтаж, озвучення та створення пакету корпоративного відео.

          • Робота з фотоматеріалами та фотографіями. Створення фотогалерей та блогів.

          • Графік розміщення публікацій на сайті, в соціальних мережах.

          • Стратегія та рекомендації щодо підвищення активності підписників та цільової аудиторії.

          • Затвердження плану та стратегії з клієнтом.

          • Розробка та розміщення матеріалів за планом.

          • Аналіз результатів.


        Крім створення контент-плану, необхідно враховувати канали просування за допомогою контенту. Найбільш ефективними є блог на сайті, бізнес-сторінка у Facebook, Instagram, канал на YouTube, канал у Telegram. Вибір соціальних мереж залежить від виду вашого бренду та переваг вашої цільової аудиторії. 

Ми створимо для вас унікальний контент, який довгі роки працюватиме на ваш бренд, залучатиме споживачів та збільшуватиме продажі.

Зателефонуйте нам зараз, щоб отримати безкоштовну консультацію.

замовити консультацію
унікальний контент
  • Поділитися: