B2B продаж відрізняється особливим підходом до підбору маркетингових, PR та рекламних інструментів. Все це забезпечує просування послуг та товарів, встановлення нових ділових контактів. Якщо продаж товару збільшує прибуток підприємства, а репутація компанії зростає, то бізнес довго залишатиметься успішним. Для таких процесів важливо співставляти характеристики продукту та механізми його вибору.
Просування товару на ринку найчастіше збудовано на комунікації навколо товару. Для Інтернет створення та просування якісного контенту – головний спосіб комунікації. Контент дасть можливість надати користь клієнту, спілкуватися з клієнтами через соціальні мережі необмежений час. Особливо якщо така наполегливість заздалегідь прописана в стратегії.
Розповсюдження брендового контенту завдяки можливостям Інтернету велике, а за швидкістю - миттєво. Вимірювати ефект такого спілкування легко завдяки використанню сервісів для оцінки взаємодій, таких як Google Analitics. Згідно з останніми дослідженнями, ставлення клієнта до компанії у більш ніж 80% випадків покращується після прочитання контенту на сайті компанії або в новинах соціальних мереж.
Лояльність клієнтів залежить від змісту та частоти виведення контенту на веб-сайті компанії. Якщо ви орієнтовані на статистичні дані, ми можемо сказати, що навіть компанії з високим кредитом довіри клієнтів протягом п'яти років через конкуренцію та інші фактори можуть втратити близько 20% клієнтів. У той же час компанії, які не займаються просуванням, ризикують втратити близько 50% своїх клієнтів.
Складання та наповнення контент-плану залежить від цілей самої компанії. Цілі мають бути конкретними, вимірними. Для різних компаній вони можуть бути різними. Наприклад, ви можете визначити деякі з них, а ми реалізуємо для вас:
Аналіз ринку з урахуванням інтересів цільової аудиторії.
Визначення потреб клієнтів: їхні болі, страхи, бажання та мрії.
Складання контент-плану .
Робота з текстами. Визначення форматів та створення текстів для сайту, інтернет статей, блогів, соцмереж.
Використання відеоконтенту. Розуміння, чи варто створювати власний канал на YouTube та яким він має бути. Зйомка, монтаж, озвучення та створення пакету корпоративного відео.
Робота з фотоматеріалами та фотографіями. Створення фотогалерей та блогів.
Графік розміщення публікацій на сайті, в соціальних мережах.
Стратегія та рекомендації щодо підвищення активності підписників та цільової аудиторії.
Затвердження плану та стратегії з клієнтом.
Розробка та розміщення матеріалів за планом.
Аналіз результатів.
Зателефонуйте нам зараз, щоб отримати безкоштовну консультацію.
замовити консультацію