Pазработка СТМ (Private Label)

Послуги

Комплексна розробка Private label

Приватна марка (ВТМ) потрібна для того, щоб підвищити прибутковість, встановити довіру до продукту, закрити потребу в продукції на полицях магазину.  Вигідна цінова пропозиція, яка дає private label, дозволяє йому стати популярнішими категорійних брендів.

СТМ потрібна ритейлеру, якщо потрібно:

  • Збільшити обсяг продажів і рентабельність
  • Залучити кращих постачальників на вигідних умовах
  • Збільшити довготривалу лояльність покупців до мережі
  • Створити ефективну маркетингову стратегію

Забезпечимо вам якісну разоаботку СТМ і створення запам'ятовується лінійки продукції для Private label.  У нас більше 15 років досвіду в запуску і розвитку найбільш яскравих СТМ українського рітейлу.

Рішення для брендів GBS створила СТМ для 5 найбільших українських ритейлерів: Сільпо, Караван, ЕKO Маркет, Альянс Маркет, Амстор.

Вигоди розробки Private label

Роздріб завжди знаходиться в тісному контакті зі споживачем і чітко розуміє його актуальні потреби. Така можливість у виробника не завжди є. Тому найкращий спосіб реагувати на кон'юнктуру ринку - випускати приватні марки. Прагнучи поліпшити ставлення споживачів до свого імені, підвищити прибутковість або заповнити недолік певної групи товарів на полицях, роздрібні торговельні мережі починають випускати власні торгові марки. В Україні цей напрям маркетингу тільки розвивається, в той час як в західних країнах на приватні марки припадає до 50% продажів.

Раніше приватна марка була виключно аналогом вже існуючого популярного бренду. Однак зараз активно розвивається тенденція до формування унікальних СТМ. Щоб визначити, що саме слід випускати під приватною маркою, проводиться аналіз продажів. В результаті такого вивчення виявляються категорії, на які спостерігається підвищений попит. В Україні СМТ активно розвивається, тому що розробка Private label дає мережі перевага над конкурентами. Висока якість продукту і знижені ціни приваблюють покупця і прибирають конкурентів. Приватна марка збільшує шанси рітейлера стати лідером продажів.

Іноді торгові мережі випускають Private lable як сезонний продукт. Це може бути шоколад до Дня святого Валентина, новорічні набори цукерок для дітей, паски і багато іншого. Важлива умова для успіху СМТ мережі - це підвищений попит на даний продукт і низька або помірна цінова пропозиція. Приватна марка буде просуватися без реклами і промоції, а значить, товар під нею повинен бути спочатку затребуваний.

6 причин розробити і впровадити Private label

  • Позитивне ставлення споживачів до товару помітно зростає

  • Попит на товар збільшується, збільшуючи прибуток

  • Приват лейбл створений для швидкої реакції на зміни ринку

  • Гнучкість роботи з СМТ дозволяє створювати вигідні сезонні пропозиції

  • Затребувані позиції на ринку гарантують залучення клієнтів

  • Конкуренти не встигають відповісти схожою пропозицією на ринку.

Ми провели комплексну розробку 14 виключно ефективних і успішних СТМ для українських торгових мереж​

Підтримка і супровід рітейлера в деяких проектах по СТМ - більше 8 років.

ДИВИТИСЯ ІСТОРІЇ ПРОЕКТІВ
маркетинговый анализ рынка
Під час створення  приватної марки головне завдання компанії «Рішення для брендів GBS» - визначити затребувані і порожні місця на ринку, які можна закрити пропозицією без додаткового просування

Ми проводимо аналіз ринку, вивчаємо весь пропонований асортимент в категорії і потребу споживача.  Підтримка і супровід рітейлера в деяких проектах по СТМ, створених компанією «Рішення для бізнесу GBS», - понад 8 років.

замовити безкоштовну консультацію

Разом з розробкою Private label замовляють

Розробка стратегії портфеля брендів

Бренд-консалтінг

Концепція бренду

Розробка нейминга

Розробка сайту

Розробка дизайну упаковки для асортиментної лінійки

  •  

 

  • Поділитися:

Зв'язатися з нами

Послуги в категорії